Resultatet...

Och resultatet från föregående inlägg blev ett hål i asfalten.

Nåväl, vi var på smultronstället häromdagen och åtnjöt glassiga glassar i solskenet. Söderköping är en så söt stad och den är nog nummer ett på mångas "dit-vill-jag-flytta-när-jag-är-pensionär"-lista. :)


Det här är Tobias rykande glass.


Glassen jag beställde. Orkade endast munken och en kula.


Påväg uppför Ramunderberget...

...där Tobias och Pappa ville visa sig macho.


En bild på föräldrarna Hou.


Linda var också där


Och sen rullade vi ner igen


Det är lillasyster Linda som är fotografen. 

Nu sticker jag till London en vecka! På återseende :)

Med kärlek,
Emma & Tobias

Kommentarer
Postat av: Katarina

Wow, Sorping - vilken sommarstad!!

2009-07-01 @ 01:23:39
URL: http://madebyina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0