WWA skriver historia!

Igår var jag med det lovade bandet Wrestling with Angels i deras studio i Norrköping. Jag må säga att bandet har mycket på G...

Det var länge sedan bandet släppte någonting och jag kan nu berätta att bandet har tagit stora steg i utvecklingen sedan förra skivan när jag fick höra vad som var på G i studion. Ojojoj... Nu får ju inte jag avslöja för mycket här men den nya trummisen Rasmus har bidragit med sina kvalitéer och tillsammans med producenten Gustaf Spetz (i spetzen) så slår WWA på stort. Albumet kommer att innehålla minst 10 sköna, nytänkande, spännande, högkvalitativa låtar. Jag ser otroligt mycket fram emot skivsläppet och jag vet åtminstone en själ som kommer ta sig till releasen....:):):)

Jag säger som Lukas (Singer) sa innan han tryckte på REC när Olle (Gitarrist) skulle lägga en av de revolutionerande gitarrerna: "Vi skriver historia!"




Håll utkik på www.myspace.com/wrestlingwithangels efter de nya låtarna som beräknas släppas framåt våren:)
Jag önskar också grabbarna största Good Luck!!

Blessings
T&E


Kommentarer
Postat av: Lukas

haha! :D Tack för de fina orden Tobias! You´re still in our hearts!

2009-02-26 @ 13:07:44
URL: http://lukasskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0